Relacja czatu z prezesem Vixa Games: Do końca 2023 roku chcemy mieć w swoim portfolio co najmniej sześć produkcji z segmentu indie premium
Obrazek użytkownika Czaty
16 lis 2021, 12:30

„Do końca 2023 roku chcemy mieć w swoim portfolio co najmniej sześć produkcji z segmentu indie premium” - relacja czatu z prezesem Vixa Games

We wtorek, 16 listopada 2021 r. odbył się czat inwestorski z prezesem zarządu Vixa Games, Juliuszem Mićko. Podczas spotkania rozmawialiśmy o trwającej ofercie publicznej akcji. Inwestorzy zadawali również pytania o plan premier, model biznesowy spółki oraz kondycję polskiej branży gier.

W spotkaniu wzięło udział 270 inwestorów, a prezes zarządu odpowiedział na ponad 30 pytań. Zapraszamy do lektury całej relacji z czatu.

Obrazek użytkownika Janusz Maruszewski
Janusz Maruszewski

Zapraszamy na czat inwestorski z prezesem zarządu Vixa Games, Juliuszem Mićko. Podczas spotkania porozmawiamy o szczegółach publiczne oferty akcji oraz planach rozwoju na rynku gier.

 

Spotkanie rozpocznie się we wtorek, 16 listopada 2021 r. o godz. 10:00. Już teraz zachęcamy do zadawania pytań za pośrednictwem poniższego formularza.

 

W przypadku chęci zadania kilku pytań, prosimy je zadawać pojedynczo i za każdym razem klikać przycisk "Wyślij". Ułatwi to przedstawicielom spółki odpowiadanie na pytania.

Obrazek użytkownika Juliusz Mićko
Juliusz Mićko

Dzień dobry, witam wszystkich serdecznie na czacie inwestorskim. Jestem do Państwa dyspozycji do godz. 11:00.

Obrazek użytkownika Anonim
Jack

Skąd decyzja o wejściu na rynek na NewConnect?

Obrazek użytkownika Juliusz Mićko
Juliusz Mićko

Debiut na NewConnect to naturalny kierunek dla młodego i ambitnego studia gamingowego w Polsce. Upublicznienie spółki daje także rozsądny sposób na pozyskanie finansowania na jej rozwój. Przede wszystkim będziemy bardziej widoczni dla dużych inwestorów, także instytucjonalnych. Jako spółka publiczna, zyskamy większą wiarygodność rynku. Debiut giełdowy ma nam także zapewnić jeszcze mocniejszą pozycję w rozmowach z międzynarodowymi partnerami. Jestem przekonany, że to słuszny kierunek.

Obrazek użytkownika Anonim
Łukasz

Na co chcecie przeznaczyć pieniądze pozyskane od inwestorów?

Obrazek użytkownika Juliusz Mićko
Juliusz Mićko

Pozyskane od inwestorów środki, w większości zostaną przeznaczone na produkcję nowych gier oraz dokończenie obecnych projektów z portfolio spółki.
Chcemy ukończyć naszą aktualnie największą produkcję "The Crackpet Show" oraz wydać ją na komputery osobiste oraz konsole: Nintendo Switch, PlayStation oraz Xbox. Nowe gry, nad którymi studio będzie pracować w kolejnych latach to Caravan oraz Horrorchero.

Obrazek użytkownika Anonim
Jack

Jaki jest cel emisji akcji? Ile środków chcecie pozyskać?

Obrazek użytkownika Juliusz Mićko
Juliusz Mićko

Vixa Games SA chce pozyskać do 3 mln zł, głównie na sfinansowanie nakładów związanych z produkcją obecnych i przyszłych gier studia.

Obrazek użytkownika Anonim
Marcin

Nad jakimi grami obecnie pracujecie? Czego mogą spodziewać się gracze? Kiedy gry będą miały swoją premierę?

Obrazek użytkownika Juliusz Mićko
Juliusz Mićko

Do końca 2023 roku chcemy mieć w swoim portfolio co najmniej sześć produkcji z segmentu indie premium. Obecnie zespół pracuje nad Dino Galaxy Tennis oraz The Crackpet Show, których premiery zaplanowaliśmy kolejno – w 2021 i 2022 roku. Gry ukażą się w wersjach na konsole i PC. W 2023 roku planujemy premiery wspomnianych już Horrorchero i Caravan.

Obrazek użytkownika Anonim
Grzesiek

Jak ocenilibyście 2021 rok na rynku gier? Czy był lepszy od poprzedniego?

Obrazek użytkownika Juliusz Mićko
Juliusz Mićko

Pod względem liczby premier rok 2020 obfitował w większe tytuły. Marketing gier takich jak Cyberpunk 2077, Assassin’s Creed: Valhalla, czy The Last of Us: Part II był dominujący. Choć oczywiście premiera tego pierwszego dała wielu developer do myślenia. Branża gier na szczęście ma to do siebie, że graczy w każdym roku przybywa, rośnie więc i sprzedaż.

Obrazek użytkownika Anonim
Gwork

jaki budżet jest zakładany przy Caravan i Horrorchero?

Obrazek użytkownika Juliusz Mićko
Juliusz Mićko

Budżet obu gier zakładamy na maksymalnie do 1,5 mln zł. Szacujemy jednak, że gra Caravan zamkniemy w granicach 1,2 mln, a Horrochero bliżej 1,5 mln.

Obrazek użytkownika Anonim
Jakub

Co możecie powiedzieć o premierze The Crackpet Show? Czy odbędzie się ona zgodnie z planem?

Obrazek użytkownika Juliusz Mićko
Juliusz Mićko

Premiera gry The Crackpet Show nie jest zagrożona. Jesteśmy na ukończeniu prac nad grą w wersji wczesnego dostępu, który trafi do sprzedaży 16 grudnia 2021 na platformie Steam. Od nowego roku rozpoczynamy prace nad wersjami gry na konsole Nintendo Switch, Xbox i PlayStation.

Obrazek użytkownika Anonim
Gracz

Jakiej sprzedaży The Crackpet Show na PC i konsole się spodziewacie? Jaka byłaby dla Was satysfakcjonująca?

Obrazek użytkownika Juliusz Mićko
Juliusz Mićko

Szacujemy sprzedaż na poziomie ok. 100 tys. sztuk na wszystkich platformach. Według naszych założeń 20-30 proc. sprzedaży będzie pochodzić z PC, a pozostałe 70-80 proc. to sprzedaż na konsole gier. Po osiągnięciu tych wyników, zaczniemy myśleć o kolejnych rozszerzeniach do gry.

Obrazek użytkownika Anonim
Tomek

Czy w przypadku sukcesu The Crackpet Show – rozważycie powstanie kolejnych części?

Obrazek użytkownika Juliusz Mićko
Juliusz Mićko

Mamy mnóstwo pomysłów na kontynuowanie zawartości w grze, na ten moment rozważamy produkcję płatnych rozszerzeń i dodatków do gry niż kolejnej części gry. Dalsze decyzje będziemy podejmowali na bieżąco.

Obrazek użytkownika Anonim
Wesley

Vixa Games specjalizuje się w grach indie premium. Dlaczego?

Obrazek użytkownika Juliusz Mićko
Juliusz Mićko

Naszą specjalizacją pozostają średniobudżetowe gry indie premium. Taki model biznesowy pozwala nam tworzyć kilka gier jednocześnie oraz reagować na aktualne rynkowe trendy. Dodatkowo dzięki względnie krótkiemu procesowi produkcyjnemu możemy szybciej wydawać kolejne gry. Wraz z rozwojem firmy, gry będą stopniowo zwiększać poziom skomplikowania celem zminimalizowania ryzyka dłuższego procesu produkcji.

Obrazek użytkownika Anonim
Gal

Czy prowadzicie dodatkowe rekrutacje?

Obrazek użytkownika Juliusz Mićko
Juliusz Mićko

Aktualnie nie prowadzimy rekrutacji. W ostatnich 6 miesiącach poszukiwaliśmy doświadczonych programistów i grafików do skompletowania drugiego zespołu, który miałby rozpocząć pracę nad przyszłą produkcją “Horrochero”. W tym momencie wszystkie pozycje zostały obsadzone. Zespół liczy 12 osób produkcyjnych.

Obrazek użytkownika Anonim
Przemek

Jaką waszą dotychczasową grę uważacie za swój największy sukces? Z jakich powodów?

Obrazek użytkownika Juliusz Mićko
Juliusz Mićko

Największym sukcesem w segmencie gier indie dla spółki jest Jumping Joe & Friends. Gra w wersji na konsoli Nintendo Switch sprzedała się w nakładzie przekraczającym 150 tysięcy sztuk. Tytuł nadal posiada aktywną społeczność graczy. Mając to na uwadze, zaznaczamy że kolejne gry: Dino Galaxy Tennis, a w szczególności The Crackpet Show, to o wiele większe produkcje. Spodziewamy się, że osiągną większy sukces niż Jumping Joe, czego jesteśmy pewni widząc znacznie większe zainteresowanie nowymi tytułami w mediach branżowych oraz wśród graczy, którzy zapisują się na Wishliście przed premierą tych gier.

Obrazek użytkownika Anonim
kolonko

W jakich krajach macie największą sprzedaż swoich gier?

Obrazek użytkownika Juliusz Mićko
Juliusz Mićko

Większość sprzedaży naszych gier przypada na Amerykę Północną. Głównie są to Stany Zjednoczone i Kanada - powyżej 40 proc. W Europie sprzedaż przekracza 30 proc. Głównymi europejskimi rynkami są dla nas Niemcy, Francja, Wielka Brytania i Polska. Natomiast Azja generuje ok. 15proc. przychodów.

Obrazek użytkownika Anonim
GR

Poproszę o krótką informację:
- przychody, koszty i ew. zyski spółki za 2020 rok i za 3 kwartały 2021?
- stan gotówki na koniec 3 kwartału?
- koszty miesięczne?

Obrazek użytkownika Juliusz Mićko
Juliusz Mićko

Poniżej dane finansowe (dane łączne Vixa Games S.A. i ZCP Vixa Games)

 

Przychody netto ze sprzedaży i zrównane z nimi:
w okresie od 1.06.2020 r. do 31.12.2020 r. wyniosły ok. 772 tys. zł, z czego przychody ze sprzedaży produktów wyniosły ok. 24 tys. zł.
w okresie od 1.01.2021 r. do 30.09.2021 r. wyniosły ok. 1.166 tys. zł, z czego przychody ze sprzedaży produktów wyniosły ok. 106 tys. zł.
Koszty operacyjne
w okresie od 1.06.2020 r. do 31.12.2020 r. wyniosły ok. 914 tys. zł
w okresie od 1.01.2021 r. do 30.09.2021 r. wyniosły ok. 1.233 tys. zł

 

Gotówka na dzień 30.09.2021 r. wynosi ok 77 tys. Zł. Poza środkami z obecnej emisji spółka finansuje swoją działalność z wynagrodzenia od wydawcy gry The Crackpet Show w wys. ok. 167 tys. EUR, dotacji z programu GameInn oraz finansowania udzielonego od głównego akcjonariusza, spółki Scalac Sp. z o.o.
Miesięczne koszty spółki wynoszą ok 140 tys. zł.

Obrazek użytkownika Anonim
Karol

Co w procesie produkcji gier jest najtrudniejsze?

Obrazek użytkownika Juliusz Mićko
Juliusz Mićko

Najtrudniejszym wyzwaniem dla producentów gier jest prawidłowe zrozumienie potrzeb rynku, aktualnych trendów i dopasowanie produktu pod te oczekiwania. Dlatego w Vixa Games oceniamy kilkadziesiąt konceptów gier przed wybraniem kilku najlepszych. Finalnie pomysły porównujemy z konkurencją, doprecyzowujemy unikatowe cechy produktów i przeprowadzamy badanie rynku. Cały proces zajmuje miesiące, ale dzięki temu mamy większą pewność, że nasze gry znajdą wielu odbiorców i będą dopracowane.

Obrazek użytkownika Anonim
CEO

Co jest dla Was ważniejsze: lepsza sprzedaż czy pozytywne opinie gier, które tworzycie?

Obrazek użytkownika Juliusz Mićko
Juliusz Mićko

Wierzymy, że sporo pozytywnych opinii bezpośrednio może przełożyć się na wyniki sprzedaży. Mamy w planach kolejne gry z różnych gatunków, dlatego najważniejsze dla nas jest, aby budować dobrą renomę firmy i intensywnie tworzyć jakościową społeczność graczy wokół gier Vixa Games. Produkując regularnie dobrze oceniane gry będziemy mogli liczyć na zwiększone zainteresowanie produktami na długo przed premierą.

Obrazek użytkownika Anonim
GR

Jaka jest wycena spółki przy tej emisji?

Obrazek użytkownika Juliusz Mićko
Juliusz Mićko

18 mln zł pre-money.

Obrazek użytkownika Anonim
CEO

Na czym polega Wasza współpraca z Intragames?

Obrazek użytkownika Juliusz Mićko
Juliusz Mićko

4 Listopada podpisaliśmy umowę Agencyjna pomiędzy Vixa Games, a Intragames. Intragames to wydawca gier głównie na PlayStation & Nintendo Switch, który dąży do ekspansji na rynek Europejski. Vixa Games jako oficjalny partner handlowy Intragames na Europę, promuje usługi wydawnicze Intragames i szuka potencjalnych deweloperów, którzy chcieliby wydawać swoje obecne lub przyszłe produkty na różne platformy w Azji.

Obrazek użytkownika Anonim
Marek_85

Czy planujecie współpracę z innymi firmami z branży? Jeśli tak to z jakimi? W jakim celu?

Obrazek użytkownika Juliusz Mićko
Juliusz Mićko

Aktualnie współpracujemy m.in. z takimi firmami jak: Ravenage, Qubic Games, naptime.games, Whisper Games, Intragames czy Forever Entertainment. Celem tej współpracy jest wydawanie gier produkowanych przez Vixa Games. Planujemy w przyszłości współpracować z kolejnymi wydawcami, którzy swoim profilem będą dopasowani do tworzonych przez nas gier.

Obrazek użytkownika Anonim
Olivier

Czy polskiemu rynkowi gier w Waszej ocenie brakuje jeszcze sporo do rynku np. amerykańskiego? Jak oceniacie rodzimy biznes jeśli chodzi o tę branżę?

Obrazek użytkownika Juliusz Mićko
Juliusz Mićko

Polski rynek ma swoją specyfikę i choć jeszcze daleko mu do amerykańskiego, to wielokrotnie deweloperzy z Polski znajdują się na szczytach list Steam. Polska branża mocno stawia na produkcję gier na komputery osobiste, podczas gdy Ameryka stawia na produkcje konsolowe. Warto zaznaczyć, że mamy też kilka studiów z sukcesami na urządzenia mobilne. Vixa Games, w odróżnieniu od wielu polskich developerów, stawia na rynek konsolowy, a w szczególności na produkcję gier na Nintendo Switch oraz Xbox i PlayStation. Sądzimy, że w tym segmencie jest relatywnie mniejsza konkurencja. Poza tym, lepiej czujemy się w stylu i mechanice gier na konsole, tj. gier bardziej casualowych. To nasza mocna strona.

Obrazek użytkownika Anonim
GR

W jakim terminie przewidywany byłby debiut na NC i co w tym czasie wydarzyć się może w spółce istotnego z punktu widzenia wyceny?

Obrazek użytkownika Juliusz Mićko
Juliusz Mićko

Planujemy złożyć Dokument Informacyjny na przełomie marca i kwietnia 2022 r. i oczekujemy debiutu na rynku NewConnect do końca drugiego kwartału przyszłego roku. Przed debiutem, istotne z punktu widzenia wyceny, będą wyniki sprzedaży gier The Crackpet Show oraz Dino Galaxy Tennis. Oczekujemy szczególnie dobrych wyników sprzedaży tych gier w wersjach na konsole. Dino Galaxy Tennis ma planowaną premierę na Nintendo Switch w Q1 2022 r., a premierę konsolową The Crackpet Show planujemy do końca Q2 2022 r. Oczekujemy także zawarcia kilku umów wydawniczych dla Intragames, które mogą istotnie wpłynąć na nasze wyniki finansowe.

Obrazek użytkownika Anonim
Andrzej

Czy Waszym zdaniem pandemia pomogła rynkowi gier?

Obrazek użytkownika Juliusz Mićko
Juliusz Mićko

Z jednej strony pandemia przyciągnęła wiele osób przed monitory komputerów i ekrany urządzeń mobilnych, z drugiej jednak negatywnie wpłynęła na dostawy samych urządzeń oraz dostępność i ceny części. Impuls w momencie pandemii dla całej branży był zdecydowanie pozytywny, jednak długoterminowo gaming rozwijał się bez przeszkód i dalsze problemy z dostępnością urządzeń to negatywne zjawisko.

Obrazek użytkownika Anonim
MarekD

Czy spółka liczy, że stworzy IP pokrewne do Gas Station? Lub innych gier? :)

Obrazek użytkownika Juliusz Mićko
Juliusz Mićko

Vixa Games stawia na produkcję nowych rozpoznawalnych IP. W każdej produkcji czerpiemy ze świata filmu i książek. Przykładami mogą być Horrochero, w którym znajdą się elementy z “The Thing” i twóczości H.P. Lovecrafta, Caravan inspirowana jest klimatem rodem z “Mad Max’a”, a The Crackpet Show animowaną serią “Happy Tree Friends”. Unikatowa warstwa graficzna, wyraziści bohaterowie i stworzony świat gry to nasze pomysły na IP zapadające w pamięć. W każdej naszej poprzedniej produkcji tworzyliśmy rozszerzenia zawartości. Jesteśmy od początku produkcji gotowi na tworzenie dodatków do nowych gier.

Obrazek użytkownika Anonim
AnnaW

Jaka będzie wycena spółki po ofercie?

Obrazek użytkownika Juliusz Mićko
Juliusz Mićko

21 mln zł post-money.

Obrazek użytkownika Anonim
Mikołaj_Woźniak

Do jakich studiów można was porównać?

Obrazek użytkownika Juliusz Mićko
Juliusz Mićko

Naszym wzorem są studia Devolver Digital i Team17, które stawiają na stylizowaną grafikę i niebanalną rozrywkę - często są to dość “szalone” pomysły. Nasza nazwa “Vixa Games” jest potwierdzeniem tego jaki styl gier preferujemy. Tak samo jak ww. developerzy, często wprowadzamy elementy kooperacyjne w naszych grach i koncentrujemy się bardziej na casualowej rozgrywce niż wymagających mechanikach. Dodatkowo nasz proces wyboru gier porównałbym do Brace Yourself Games, w którym podobnie poświęcamy dużo czasu na analizę rynku oraz doprecyzowanie unikatowych cech produktów.

Obrazek użytkownika Anonim
AnnaW

Czy planujecie debiut na GPW? Kiedy? Od czego to uzależniacie?

Obrazek użytkownika Juliusz Mićko
Juliusz Mićko

Planujemy złożenie wniosku o wprowadzenie akcji Vixa Games S.A. na przełomie marca i kwietnia 2022 r. co przekłada się na planowany debiut do końca drugiego kwartału 2022 r.

Obrazek użytkownika Anonim
Game_DEVil

Nad jakimi nowymi tytułami pracujecie? Na jakie platformy? I jakie będą ich silne strony/unikatowe cechy?

Obrazek użytkownika Juliusz Mićko
Juliusz Mićko

W planach produkcyjnych są Horrorchero - gra w formule survival horror, która w warstwie fabularnej i estetycznej nawiązuje do klasycznych opowieści grozy m.in. "The Thing" oraz twórczości H.P. Lovecrafta. Gra charakteryzuje się rozbudowanym system craftingu, szybkim rozwojem wydarzeń, inteligentnymi przeciwnikami, a także szerokim zakresem stanu zdrowia postaci, który decyduje o jego możliwościach.

 

Kolejnym tytułem Vixa Games jest strategiczna gra ekonomiczna osadzona w postapokaliptycznym świecie – Caravan, która jest silnie inspirowana filmami z serii "Mad Max". Tym razem gracz zbuduje i zadba o rozwój sieci handlowej, która ma być jednym z ostatnich bastionów cywilizacji. Gra będzie wyróżniać się unikatowym podejściem do gatunku gier handlowych z połączeniem gier akcji.

Obrazek użytkownika Anonim
Robert

Gdzie studio widzi się w perspektywie najbliższych 5 lat? Co chce osiągnąć? Jaki jest główny cel spółki?

Obrazek użytkownika Juliusz Mićko
Juliusz Mićko

Planujemy stworzyć kolejne nowe wewnętrzne zespoły, aby móc samodzielnie produkować gry, które będziemy docelowo chcieli wydawać w każdym kwartale roku. Dodatkowo wraz z budową różnorodnego portfolio chcemy angażować się w wydawnictwo gier indie.

Obrazek użytkownika Anonim
Mikołaj_Woźniak

Jakie jest doświadczenie core teamu? Czy może pan wskazać największe tytuły, nad którymi pracowali?

Obrazek użytkownika Juliusz Mićko
Juliusz Mićko

Łącznie wszyscy pracownicy studia pracowali nad ponad 90 grami w różnych studiach, takich jak: Nexon, Perfect World, Webzen, Forever Entertainment, Playsoft, Qloc, Live Motion Game, Movie Games, Artifex Mundi. W Vixa Games stawiamy głównie na senior developerów. Niektórzy z nich prowadzili własne studia indie game dev. Największe tytuły z portfolio naszych pracowników to: Neverwinter, Counter-Strike Online, Start Trek Online, Lineage II, Angry Birds, Super Street Fighter IV, Dying Light, Talking Tom czy Kao the Kangaroo. Na tych przykładach widać, że doświadczenie zespołu jest niezwykle rozległe.

Obrazek użytkownika Anonim
gracz

Czym wyróżnia się Vixa Games na tle konkurencji? Gdzie są wasze kluczowe przewagi, a gdzie widzicie przestrzeń do nadrobienia?

Obrazek użytkownika Juliusz Mićko
Juliusz Mićko

Specjalizujemy się w grach na konsole. Gry z naszego planu wydawniczego najpierw wydajemy na platformie Steam, by wspólnie z budowaną społecznością dopracować je i w niedługim czasie po premierze na Steam wydać je na konsolach. Widzimy tam mniejszą konkurencję wśród producentów indie premium. Cały porting i development wykonujemy własnymi zasobami. Robimy gry z różnych gatunków tematycznych, a ich wybór jest rezultatem dogłębnej analizy rynku. Różnorodność naszych produkcji wpływa także na bardzo niską rotację zespołu, co jest jednym z głównych problemów branży gamedev w Polsce. Ponadto jesteśmy wyłącznym partnerem Intragames na Europę w związku z czym, możemy uczestniczyć w przychodach największych europejskich developerów gier indie i nie tylko na rynkach azjatyckich tj. m.in. Japonia i Korea Południowa. Żadna inna spółka gamingowa w Polsce nawiązała tego typu relacji handlowych.

Obrazek użytkownika Anonim
GR

Z jakim tytułem wiąże Pan największe nadzieje finansowe i jakiego rzędu może on mieć sprzedaż, jakie przychody wygenerować?

Obrazek użytkownika Juliusz Mićko
Juliusz Mićko

Najbardziej wyczekiwanym tytułem studia jest bez wątpienia “The Crackpet Show”. Nasz największy tytuł, który będzie miał premierę na wszystkich znaczących platformach, tj. PC, Nintendo Switch, Xbox i PlayStation. Nasz cel sprzedażowy, to osiągnięcie co najmniej 100 000 sprzedanych egzemplarzy gry na wszystkich platformach. Jesteśmy też gotowi na prowadzenie prac nad DLC do gry. Dzięki temu liczymy na zwiększenie sprzedaży po premierze. Uśredniony przychód na wszystkich platformach szacujemy na 1 200 000 $.

Obrazek użytkownika Anonim
Marke

Jakie największe przewagi i trudności widzicie w rozwoju Vixy?

Obrazek użytkownika Juliusz Mićko
Juliusz Mićko

Wśród naszych przewag konkurencyjnych, warto podkreślić różnorodny plan wydawniczy. Naszą specjalizacją są gry na konsole, gdzie widzimy mniejszą konkurencję co jest także rezultatem wysokich wymagań związanych z certyfikacją sklepów konsolowych. Nasz zespół pracował przy największych produkcjach AAA (np. Counter Strike Online, Lineage II), ale także przy dużych produkcjach casualowych (Angry Birds, Talking Tom).

 

Odnośnie trudności w rozwoju, w kolejnych latach chcemy dalej rozszerzać nasz zespół. Widzimy dużą konkurencję w pozyskiwaniu talentów ze strony innych spółek gamingowych. Naszą zaletą jest już wcześniej wspomniany różnorodny plan wydawniczy, nasi deweloperzy po prostu nie nudzą się w pracy nad zbliżonymi do siebie projektami.

Obrazek użytkownika Juliusz Mićko
Juliusz Mićko

Serdecznie dziękuję za Państwa liczny udział w czacie z moim udziałem. Osoby, które chcą dowiedzieć się więcej o trwającym IPO oraz naszych planach, zachęcam do odwiedzenia strony: https://vixagames.com/ofertapubliczna.

 

Pozdrawiam serdecznie.

Zostaw swój e-mail: przypomnimy Ci o zbliżającym się czacie, na kilka minut przed jego rozpoczęciem

Śledź Strefę Inwestorów w Google News

Sprawdź więcej artykułów i analiz

Więcej praktycznej wiedzy o inwestowaniu na giełdzie, takiej jak analizy, artykuły, czy portfele edukacyjne, znajdziesz w części premium serwisu StrefaInwestorow.pl. Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej.