Carbon Studio zaprezentowało nowy zwiastun Warhammer Age of Sigmar: Tempestfall | StrefaInwestorow.pl
Obrazek użytkownika Wiadomości
26 mar 2021, 09:20

Carbon Studio zaprezentowało nowy zwiastun Warhammer Age of Sigmar: Tempestfall

Carbon Studio, notowany na NewConnect specjalista w dziedzinie developmentu technologii Virtual Reality, podczas Future Games Show, zaprezentował filmowy zwiastun swojej największej w historii produkcji – Warhammer Age of Sigmar: Tempestfall. Tytuł powstaje na licencji brytyjskiej firmy, Games Workshop. Premiera VR-owej gry na platformach Oculus i Steam planowana jest w 2021 roku. W bieżącym roku Carbon Studio planuje także przeniesienie notowań akcji spółki na główny parkiet GPW w Warszawie.

- Po wielu miesiącach przygotowań udostępniliśmy wyczekiwany przez fanów Warhammera, najnowszy zwiastun naszego autorskiego projektu – Age of Sigmar: Tempestfall, który wyznacza początek naszej drogi ku premierze. Prace produkcyjne idą zgodnie z planem. Liczymy, że latem br. tytuł zadebiutuje na platformach PC VR i Oculus Quest. Już niebawem zdradzimy też jak wygląda rozgrywka – mówi Karolina Koszuta, członek zarządu Carbon Studio.

Warhammer Age of Sigmar – Tempestfall to obecnie największy projekt Carbon Studio. Tytuł powstaje we współpracy z firmą Games Workshop. Brytyjska spółka słynie z produkcji miniaturek i gier bitewnych. Uniwersum stanowi podstawę kilkudziesięciu książek oraz gier komputerowych i karcianych.

Kampania Tempestfall rozpoczyna się po niszczycielskim wydarzeniu znanym jako Necroquake w Krainie Śmierci. Potężna eksplozja mrocznej magii spowodowała powstanie sił Nighthaunt we wszystkich Krainach Śmiertelników. W odpowiedzi – Wielkie Przymierze Zakonu powołało specjalny oddział wojowników, obdarzonych nadludzką szybkością, siłą i wytrzymałością, którzy są ucieleśnieniem gniewu Sigmara. Zadaniem gracza jest wcielenie się w rolę przywódcy oddziału – Lorda Arcanum Castora Stormscryera – i zbadania nowego zagrożenia dla Krain Śmiertelników.

– Wspólnie z Games Workshop przygotowaliśmy dla graczy nową, wspaniałą przygodę w wirtualnym świecie. Zaprojektowaliśmy przez nas system walki, łączy w sobie zarówno wymagającą walkę wręcz, jak również immersyjne rzucanie zaklęć oparte o system gestów, przy użyciu ikonicznych broni Lorda Arcanum. Przemierzając zdradziecką Krainę Śmierci gracz będzie musiał szukać szczątków żywego metalu zwanego Sigmarytem, wraz z zapomnianymi schematami technologicznymi. Są one niezbędne w procesie ulepszania zdolności bojowych broni, a także konieczne, by przetrwać zabójcze ataki upiornych Nighthaunt – mówi Aleksander Caban z zarządu Carbon Studio.

Budżet gry szacowany jest na 2,1 mln zł, nakłady na marketing na ok. 200 tys. zł. Carbon Studio w projekcie pełni rolę producenta i wydawcy. Gra będzie dostępna w kilku wersjach językowych.

- Gry w wirtualnej rzeczywistości naszego autorstwa, oparte na walce w świecie fantasy, cieszą się dużą popularnością. Projekty z serii The Wizards, której jesteśmy twórcami, zdobyły wiele prestiżowych nagród. W lutym br. liczba sprzedanych kopii wszystkich gier serii przekroczyła 200 tys. egzemplarzy. Liczymy, że nasza najnowsza produkcja w świecie Warhammera zdobędzie jeszcze większą popularność – dodaje Aleksander Caban.

W bieżącym roku Carbon Studio planuje przeniesienie notowań akcji spółki z rynku NewConnect na główny parkiet GPW w Warszawie. – Liczymy, że w drugim kwartale br. złożymy do KNF Prospekt Emisyjny – mówi Aleksander Caban.

O spółce Carbon Studio:

Carbon Studio to pionier na polskim i europejskim rynku w dziedzinie developmentu gier dedykowanych technologii VR. Twórcy świetnie ocenianej gry The Wizards (80/100 pkt na Metacritic i 83 proc. pozytywnych komentarzy na platformie Steam). We wrześniu 2019 roku studio podpisało umowę licencyjną na produkcję gry komputerowej z wiodącym wydawcą miniaturek i gier bitewnych, Games Workshop. Carbon Studio stworzy grę przeznaczoną na wszystkie główne platformy VR, osadzoną w uniwersum Warhammer Age of Sigmar, które stanowi podstawę kilkudziesięciu książek oraz gier komputerowych i karcianych.  Premiera gry planowana jest w 2021 roku.

Carbon Studio powstało w 2015 roku z inicjatywy Aleksandra Cabana, Karoliny Koszuty i Błażeja Szaflika, którzy doświadczenie zdobywali współtworząc takie tytuły jak Painkiller Hell & Damnation, Deadfall Adventures i Get Even. Podstawową działalnością spółki jest tworzenie i wydawanie gier wideo na platformy wszystkich liczących się producentów VR i AR: Oculus, HTC, PlayStation VR, Microsoft VR, Xiaomi VR, a także komputery PC i konsole. Carbon Studio ma status dewelopera i wydawcy Sony PlayStation i Microsoft Xbox. Od początku swojego istnienia spółka współpracuje z Valve, HTC Vive, Oculusem / Facebookiem, Epic Games, Razzer, NVidia, Xiaomi oraz innymi czołowymi dostawcami sprzętu i technologii. 

Od grudnia 2019 roku spółka jest notowana na rynku NewConnect. W 2021 roku Carbon Studio zamierza przenieść akcje spółki na rynek główny GPW.

Źródło: Spółka, #KRB

Śledź Strefę Inwestorów w Google News

Ostatnie wiadomości