Na rynek polskiej odzieży streetwear wraca marka Stoprocent. Za jej reaktywację oprócz samego dyrektora kreatywnego jest odpowiedzialny nowy zespół, na którego czele stoi Adam Romanowski i Maciej Grad, są oni odpowiedzialni za stworzenie nowego modelu biznesowego.
- Marka wraca do legendarnej jakości i z nowym sklepem internetowym, który oprócz klasycznej dostępności ubrań będzie umożliwiał zakup limitowanych dropów. Stoprocent to wciąż muzyka, sport i ulica – mówi nowy szef marketingu. Firma zapowiada rozwój zespołu, nowy kanał youtube, a także nowy sklep stacjonarny. W rozmowach na kanale, które przeprowadza Winicjusz Bartków ogłoszono pierwsze współprace marki między innymi z Andrzejem Draganem czy Maciejem Kawulskim.
Stoprocent planuje rozpocząć ekspansję zagraniczną, która zacznie się od rynku niemieckiego. Marka otwiera się również na grupę nowych odbiorców, tj. 17-25 lat oraz planuje zwiększyć kolekcje ubrań dla kobiet. Pod koniec sierpnia ma ruszyć sklep internetowy. Spółka umożliwia fanom dołączenie do grupy inwestorskiej i wypuszcza emisję części swoich akcji dając możliwość współtworzenia brandu. Najważniejsze przywileje akcjonariuszy to między innymi: wypłacanie dywidendy, możliwość sprzedaży akcji, dostęp do limitowanych dropów oraz współdecydowanie w najważniejszych decyzjach biznesowych Stoprocent poprzez specjalnie przygotowaną przestrzeń komunikacyjną dla inwestorów. Marka w niespełna miesiąc w emisji akcji zebrała ponad połowę środków potrzebnych do reaktywacji w tej formie, jednak jak podkreśla zarząd firm - firma już wystartowała wiele miesięcy i posiada również swoje środki, które przeznaczane są głównie na zasoby ludzkie oraz projekty nowych kolekcji.
Źródło: Spółka, #STOPROCENT