Emplocity zintegrowało HireBota z najpopularniejszym systemem do rekrutacji w Polsce | StrefaInwestorow.pl
Obrazek użytkownika Wiadomości
17 sie 2022, 11:16

Emplocity zintegrowało HireBota z najpopularniejszym systemem do rekrutacji w Polsce

Emplocity zajmująca się automatyzacją procesów w biznesie z wykorzystaniem sztucznej inteligencji, zintegrowała jeden ze swoich flagowych produktów o nazwie HireBot z eRecruiter - najczęściej wykorzystywanym w Polsce systemem do rekrutacji, z usług którego skorzystało już ponad 1600 firm z różnych branż. Dzięki tej integracji rekruterzy wykorzystujący HireBota otrzymują wygodne i skuteczne narzędzie, pozwalające zaoszczędzić czas w procesie rekrutacyjnym.

- Wykorzystujemy autorską technologię konwersacyjnej sztucznej inteligencji i przetwarzania języka naturalnego w projektowaniu oraz implementacji rozwiązań automatyzujących procesy biznesowe firm. Jednym z flagowych produktów Emplocity jest HireBot, aplikacja która wspiera rekruterów w najbardziej czasochłonnych i powtarzalnych czynnościach procesu rekrutacji i selekcji. Integracja naszego rozwiązania z systemem eRecruiter daje nam przewagę nad konkurencją oraz pozwala dotrzeć do większej grupy potencjalnych klientów. – powiedział Krzysztof Sobczak, CEO Emplocity 

eRecruiter to tzw. ATS (ang. Applicant Tracking System) i jest najczęściej wykorzystywanym w Polsce systemem do rekrutacji, który wspiera rekruterów w pracy zdalnej, rekrutowaniu najlepszych talentów i efektywnym zarządzaniu aplikacjami z wielu źródeł. Z systemu skorzystało już ponad 1600 firm, zarówno lokalnych jak i międzynarodowych z kilkudziesięciu branż.

- Sztuczna inteligencja HireBota odpowie na typowe pytania kandydata, przeprowadzi standardowe testy, dopasuje kandydata do oferty i wykona screening. Aplikacje kandydatów obsłużonych przez HireBota są automatycznie przenoszone do systemu eRecruitera, do dalszego procesowania. Istotną korzyścią integracji dla użytkownika HireBota jest oszczędność czasu. Dzięki temu rekruterzy będą mogli poświęcić go na rozmowy z kandydatami wybranymi do kolejnych etapów. – podkreślił Arkadiusz Talun, CTO Emplocity 

Emplocity tworzy innowacyjne rozwiązania wspierające prowadzenie biznesu, oparte na sztucznej inteligencji. Spółka wykorzystuje metody głębokiego uczenia maszynowego oraz przetwarzania języka naturalnego. Zastosowane algorytmy automatyzują procesy biznesowe klientów pomagając zaoszczędzić czas i pieniądze. Wśród pozostałych gotowych produktów opartych na platformie Emplocity są już m.in. IntraBot automatyzujący komunikację wewnętrzną w firmach w wybranych obszarach (newsy, onboarding, baza wiedzy, helpdesk, sprawy pracownicze, employer branding). Q&A BOT - chatbot automatyzujący komunikację z klientami. LexBot, który wspiera pracę prawników. Platforma Emplocity może być z powodzeniem wykorzystana do budowy innych specjalistycznych botów domenowych automatyzujących wybrane procesy.

O spółce Emplocity:

Emplocity  powstało 2013 roku w Warszawie. Spółka zajmuje się zastosowaniem rozwiązań z zakresu sztucznej inteligencji i automatyzacji w biznesie. Emplocity  tworzy rozwiązania wspierające prowadzenie biznesu, oparte na sztucznej inteligencji. W swoich rozwiązaniach Spółka wykorzystuje metody głębokiego uczenia maszynowego oraz przetwarzania języka naturalnego, wykorzystując zaawansowany algorytm, data science i uczenie maszynowe w celu zautomatyzowania procesów biznesowych.

Rozwiązanie Emplocity łączy funkcjonalność Wirtualnego Asystenta, który wchodzi w interakcję i udziela odpowiedzi w sposób naturalny, przypominający interakcję z drugim człowiekiem oraz funkcjonalności platformy do automatyzacji procesów i wymiany wiedzy, która wykonuje określone działania w trybie 24/7, bez angażowania lub z minimalnym zaangażowaniem ludzkiego operatora.

Wśród gotowych produktów opartych na platformie Emplocity są:

- EmbloBot i HireBot - chatboty automatyzujące proces rekrutacji, selekcji i komunikacji z kandydatami,

- IntraBot - chatbot automatyzujący komunikację wewnętrzną w firmach w wybranych obszarach (newsy, onboarding, baza wiedzy, helpdesk, sprawy pracownicze),

- Q&A BOT - chatbot automatyzujący komunikację z klientami i potencjalnymi klientami (w obszarze produktowym, wymiany wiedzy i obsługi klienta).

Źródło: Spółka, #EMPLOCITY

Śledź Strefę Inwestorów w Google News

Ostatnie wiadomości