Idą niepewne czasy dla gospodarki – mówi Prezes Zarządu ACTION, Piotr Bieliński, komentując wyniki I poł. 2022 r. | StrefaInwestorow.pl
Obrazek użytkownika Wiadomości
29 wrz 2022, 09:40

Idą niepewne czasy dla gospodarki – mówi Prezes Zarządu ACTION, Piotr Bieliński, komentując wyniki I poł. 2022 r.

Idą niepewne czasy dla gospodarki – mówi Prezes Zarządu ACTION, Piotr Bieliński, komentując wyniki I poł. 2022 r.

28 września br. GK ACTION S.A. przedstawiła wyniki finansowe za pierwsze półrocze 2022. W omawianym okresie firma utrzymała wysoką marżę, która ukształtowała się na poziomie 8,73% i była wyższa o 0,17 punkty procentowe względem marży w analogicznym okres zeszłego roku. Przychody w omawianym okresie 2022 r. wyniosły 1 115 263 tys. zł, co w zestawieniu z wynikiem 1 059 184 tys. zł za I półrocze 2021 daje wzrost o 56 079 tys. zł. EBITDA w I poł. 2022 r. wyniosła 26 976 tys. zł, a zysk 17 759 tys. zł

Wypracowane wyniki finansowe za I półrocze 2022 r. GK ACTION S.A. pokazują, że rozwój biznesu jest stabilny dzięki dywersyfikacji nie tylko oferty, ale również grona dostawców i odbiorców oraz branż. Poza tym, spółka rozwija cały czas biznes na płaszczyźnie B2B i B2C w Polsce oraz poza granicami naszego kraju w oparciu o e-commerce, który jest przyszłością światowego handlu.

Idą niepewne czasy dla gospodarki. Nasza firma już wielokrotnie na przestrzeni ponad 30 lat prowadzenia biznesu udowadniała, że potrafi skutecznie działać w takich trudnych momentach. Mam nadzieję, że nasze doświadczenie, sprawność biznesowa i obrany kierunek rozwoju w oparciu o stabilną strategie handlową i tym razem pozwolą nam przetrwać niepewny czas. Jedno jest pewne - walczymy, działamy aktywnie dalej, mimo że przed nami, jak również całym rynkiem, naprawdę ogrom wyzwań związanych z prowadzeniem biznesu w trudnych do przewidzenia czasach – zapewnia Piotr Bieliński, Prezes Zarządu ACTION S.A.

W pierwszej połowie 2022 r. spółka prowadziła konsekwentny rozwój e-commerce w biznesie B2C znacznie zwiększając liczbę przesyłek do odbiorców końcowych, prowadziła też szereg szkoleń i webinarów zapewniając stały rozwój klientom B2B, którzy w oparciu o wiedzę zdobytą podczas szkoleń Action Business Center mogą prowadzić skutecznie dystrybucję rozwiązań zaawansowanych.

Jak widać, nauczyliśmy się działać w różnych branżach, wychodząc coraz dalej poza IT. Daje nam to jeszcze większą stabilizację biznesu, ponieważ sezonowość tych branż jest zróżnicowana. Wykorzystujemy w nich wszystkich sprawnie i elastycznie naszą logistykę, obsługę klienta, finanse. Obrana strategia gwarantuje nam przewidywalność i niezależność, co w obecnym czasie działa na korzyść naszego biznesu. Wierzymy, że dzięki temu łatwiej będzie nam zarządzać organizacją w nadchodzącej, pełnej wyzwań i znaków zapytania przyszłości – dodaje Sławomir Harazin, Wiceprezes Zarządu ACTION S.A.

O spółce ACTION:

ACTION - dostawca dla branży e-commerce, producent i wielobranżowy dystrybutor, który realizuje potrzeby sektora B2B i B2C. Główne filary biznesu: ACTION Business Center – odpowiedzialne za dystrybucję rozwiązań zaawansowanych; segment sprzedaży detalicznej, czyli własne projekty e-commerce: sferis.pl, krakvet.pl, gram.pl sprzedające bezpośrednio oraz poprzez znane platformy aukcyjne; segment sprzedaży zagranicznej e-commerce współpracujący z ponad 600 sklepami internetowymi z 50 krajów w UE i na świecie. ACTION S.A. jest też producentem profesjonalnego sprzętu dla graczy komputerowych ACTINA oraz nowoczesnych i funkcjonalnych produktów do biura oraz domu Activejet.

Źródło: Spółka, #ACT

Zobacz także: Action SA - notowania, wyniki finansowe, dywidendy, wskaźniki, akcjonariat

Śledź Strefę Inwestorów w Google News

Ostatnie wiadomości