11 bit studios liczy, że "Frostpunk 2" będzie miał lepsze przychody niż pierwsza część gry, a na przestrzeni miesiąca ruszy ofensywa marketingowa Projektu N, "Frostpunk 2" i "The Alters" - poinformował podczas wideokonferencji GPW Innovation Day, menadżer ds. relacji inwestorskich, Dariusz Wolak.
"Liczymy, że przychody z "Frostpunk 2" będą większe niż w przypadku pierwszej części gry" - powiedział Wolak.
Dodał, że na korzyść dla spółki będzie działał fakt, iż czas pomiędzy premierą drugiej części flagowej produkcji studia na PC, a jej premierą na konsolach, będzie krótszy niż "Frostpunk 1".
Wolak podtrzymał również wcześniejsze informacje, że sequel Frostpunk'a będzie większy oraz że będzie zawierał nowy gatunek.
11 bit studios na przestrzeni miesiąca będzie chciało ruszyć z ofensywą marketingową zbliżających się tytułów zarówno produkcyjnych, jak i wydawniczych.
"Materiały promocyjne dotyczące 'The Alters' i 'Frostpunk 2' pojawią się po zniesieniu embarg (dla dziennikarzy gamingowych, którzy mieli okazję zagrać w gry - przyp. PAP)" - powiedział Wolak.
Wśród materiałów mają znaleźć się również filmy z zapisem rozgrywki gier. 11 bit studios chce również w tym czasie zaznajamiać rynek z Projektem N.
Podtrzymał również, że "The Thaumaturge", gra produkcji studia Fool's Theory, której wydawcą jest 11 bit studios zadebiutuje w tym roku.
"Mamy wybraną datę do 'The Thaumaturge', ale jeszcze jej nie podajemy (...) zawsze podobna gra, czy gra z większym budżetem może trafić na rynek i wówczas możemy rozważyć przesunięcie premiery dzień-dwa, ale absolutnie podtrzymuje, że premiera odbędzie się jeszcze w tym roku" - powiedział Wolak.
Według wcześniejszych informacji gra ma pojawić się na rynku w IV kw.
Najbliższą premierą spółki z portfela wydawniczego będzie "Niezwyciężony", za którego produkcję odpowiada Starward Industries.
"Chcemy, aby nasza działalność wydawnicza przynosiła 50 proc. przychodów spółki" - dodał.
(PAP Biznes), #11Bmcb/ gor/