W lipcu przychody polskich sklepów sieci Coccodrillo wyniosły 13,49 mln zł i były o 8 proc. wyższe niż przed rokiem. Tak jak w poprzednim roku marka Coccodrillo jest obecna w najbardziej atrakcyjnych wakacyjnych lokalizacjach, dzięki sklepom sezonowym. Tymczasem wzrost sprzedaży w polskim kanale e-commerce wyniósł w lipcu aż 158 proc.
„Jesteśmy zadowoleni z wyników osiągniętych w lipcu, również z tych notowanych przez nasze letnie salony. Ostatecznie ocenimy ten projekt po wakacjach i wtedy zdecydujemy, czy powtórzymy go po raz kolejny za rok”
W tym roku Grupa CDRL otworzyła 17 letnich salonów nad Bałtykiem: w Ustroniu Morskim, Łebie, Jarosławcu, Pobierowie, Dźwirzynie, Krynicy Morskiej, Władysławowie, Rowach, Dziwnowie, Karwi, Ustce, Dąbkach, Darłówku, Wiciach, Mielnie, Sarbinowie i Niechorzu. Salony otwarto też w Mikołajkach, a także wielkopolskim Skorzęcinie i miejscowości Okuninka w województwie lubelskim.
Przed rokiem było to 15 placówek, z czego 12 zlokalizowanych nad morzem.
W okresie styczeń – lipiec przychody sklepów polskiej sieci Coccodrillo wyniosły 78,85 mln zł i były o 4 proc. wyższe niż w analogicznym okresie poprzedniego roku. Przychody zanotowane w polskim kanale e-commerce wzrosły w ciągu siedmiu miesięcy roku o 28 proc. do 7,80 mln zł.
Spółka 11 sierpnia opublikuje raport z wynikami finansowymi za I połowę roku.
Marka Coccodrillo jest znana na czterech kontynentach, w tym m.in. w takich krajach jak Chiny, Brazylia, czy Arabia Saudyjska.
CDRL zadebiutowało na głównym rynku GPW w dniu 28 października 2014 r.
O SPÓŁCE:
Grupa CDRL zajmuje się przede wszystkim projektowaniem, produkcją oraz dystrybucją ubranek dla dzieci i młodzieży marki Coccodrillo. Uzupełniającą ofertę Spółki stanowi obuwie dziecięce (własnej produkcji oraz innych producentów) oraz zabawki i akcesoria (innych producentów). Spółka ma wiodącą pozycję na rynku polskim a także w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Działa też w wielu innych państwach Unii Europejskiej a także poza nią. Głównymi celami Spółki na najbliższe lata są umocnienie swojej pozycji na rynku poprzez rozwój sieci sprzedaży, w tym rozwój sprzedaży przez Internet oraz wzbogacenie i rozbudowa asortymentu obuwia dziecięcego.
Źródło: Spółka, #CDL