Do sklepów Apple i Google na całym świecie trafił dziś pierwszy w tym roku tytuł warszawskiego studia Cherrypick Games – MatchUp Friends. To familijna gra w dobrze znanej formule MEMORY, w której gracze ćwiczą swoją pamięć i rywalizują z przeciwnikiem w czasie rzeczywistym. W produkcie zastosowano najnowsze rozwiązanie firmy Amazon, które pozwala łączyć ze sobą graczy z całego świata.
„MatchUp Friends to rodzinna gra skierowana do szerokiego grona odbiorców. Gracze mogą dobrze się bawić, rywalizując z przeciwnikiem i zdobywając kolejne punkty, jednocześnie ćwiczyć swoją pamięć. Prosta, ale niebanalna rozgrywka i przystępna oprawa wizualna mają na celu obniżenie progu wejścia i zaangażowania jak największej liczby graczy mainstreamowych"
MatchUp Friends to pierwszy produkt, w którym zastosowano najnowsze rozwiązanie firmy Amazon, pozwalające na niezwykle sprawne łączenie ze sobą graczy z całego świata. Dzięki temu tytuł otrzymał wsparcie i promocję ze strony amerykańskiego giganta.
Od marca MatchUp Friends był testowany w fazie soft-launchu na wybranych przez spółkę rynkach, takich jak Singapur, Hongkong, Nowa Zelandia, Dania, Szwecja, Holandia, Kanada i RPA.
„Uzyskane oceny MatchUp Friends są zgodne z naszymi oczekiwaniami. Gra się monetyzuje i już teraz zbiera bardzo wysokie oceny w sklepach Apple i Google. Na podstawie uzyskanych wyników będziemy podejmowali decyzje o kolejnych aktualizacjach samej gry oraz budowaniu strategii pozyskiwania graczy dla tego typu projektów"
Cherrypick Games do końca roku chce wydać kolejne trzy projekty, dedykowane kobietom. Najważniejszym będzie My Beauty Spa: Stars & Stories, bazujący na sprawdzonych założeniach mobilnego hitu spółki – My Hospital. Gra trafi do fazy soft-launchu w III kwartale br. W tym samym okresie spółka przetestuje Project Fame, grę na telefony komórkowe i tablety, w której gracz będzie zarządzał kompleksem luksusowego kurortu, pełnego sklepów, butików i salonów SPA. Ostatnim zapowiedzianym przez spółkę tytułem jest Crime Stories, gra z gatunku visual novel, który zyskuje coraz większą popularność wśród użytkowników urządzeń mobilnych. Gracze zaangażują się w mroczne śledztwa, przepełnione będą zwrotami akcji, interesującymi lokacjami oraz barwnymi postaciami.
WI kwartale 2018 roku spółka wypracowała 3,3 mln zł przychodów, czyli o 25% więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. Zysk netto wyniósł 1,0 mln zł i wzrósł r/r o ponad 21%. Wynik EBITDA ukształtował się na poziomie 1,4 mln zł wobec 1,2 mln w 2017 roku, co oznacza wzrost o 14%
O spółce
Cherrypick Games S.A. zostało założone przez zespół weteranów branży gamingowej z ogromnym doświadczeniem w tworzeniu i sprzedaży gier na wszystkie wiodące platformy sprzętowe. Zespół łączy pasję do gier i wizję tworzenia produktów najwyższej jakości, co pozwala mu realizować własną misję: produkcję najlepszych gier Free2Play.
Celem, który postawiło przed sobą Cherrypick Games S.A. jest osiągnięcie pozycji wydawcy o międzynarodowym znaczeniu, którego produkty prezentują najwyższą światową jakość.
Firma od początku swojego istnienia współpracuje m.in. z Apple, Google, Amazon, Tencent, BandaiNamco. Ma też status dewelopera i wydawcy Sony Playstation i Microsoft XBOX.
Najważniejsze produkcje spółki to m.in.: My Hospital, Touchdown Hero i Auctioneer. Łącznie tytuły spółki zanotowały już ponad 20 mln pobrań.
Źródło: spółka, #CHP