Simple Day S.A. działa na rynku e-commerce i zajmuje się opracowywaniem i sprzedażą suplementów diety. Do spółki należy marka Twój Cel To, która w swojej ofercie ma produkty wspomagające m.in. odchudzanie czy regenerację organizmu. Koncepcje produktów powstają w autorskim dziale R+D Simple Day.
Simple Day S.A. zakłada, że do końca 2021 roku sprzedaż produktów w ofercie przekroczy 1 mln. W I półroczu br. spółka dostarczyła 200 tys. produktów do prawie 95 tys. klientów oraz wypracowała wzrost przychodów netto na poziomie 9,6 mln zł. W tym czasie EBIT spółki przekroczył 4,5 mln zł, a zysk netto osiągnął wartość 3,7 mln zł.
Spółka z rynku e-commerce zamierza zadebiutować na NewConnect w I połowie 2022 roku. Debiut zostanie poprzedzony ofertą publiczną akcji, w ramach której zapisy rozpoczną się 2 grudnia br. i potrwają do 9 grudnia. Simple Day zamierza pozyskać do 10 mln zł, a środki pozyskane z IPO zostaną przeznaczone przede wszystkim na zwiększenie rozpoznawalności marki Twój Cel, rozbudowę portfolio produktowego oraz ekspansję na rynki zagraniczne w krajach UE.
O szczegółach pierwszej oferty publicznej akcji Simple Day S.A. oraz planach rozwoju będzie można porozmawiać z zarządem spółki, w tym CEO Michałem Karewiczem. Spotkanie odbędzie się piątek, 19 listopada 2021 r. o godz. 11:00.
Już teraz zapraszamy do zadawania pytań
Spotkanie rozpocznie się w piątek, 19 listopada 2021 r. o godz. 11:00. Możliwość zadawania pytań została już uruchomiona.
Kliknij tutaj, aby zadać pytanie na czacie